Вільні ринки, а не директиви: шлях до доступної медицини

0
1

У поточних дебатах щодо реформи охорони здоров’я в Сполучених Штатах домінують заклики до посилення державного втручання. Проте десятиліття посилення регулювання призвели до зростання страхових премій, обмежених можливостей і системи, яка все більше від’єднується від потреб пацієнтів. Головна проблема не у відсутності правил, а у відсутності свободи.

Рішення полягає в тому, щоб дати людям контроль над своїми коштами на охорону здоров’я, заохотити конкуренцію та зняти бюрократичні бар’єри. Ті самі принципи, які стимулюють інновації в технологіях, фінансах і споживчих товарах, застосовуються до охорони здоров’я: Коли споживачі мають вибір, а постачальники конкурують, система покращується.

Розширення можливостей людей через медичні ощадні рахунки (HSA)

Медичні ощадні рахунки (HSA) є кроком у правильному напрямку, але поточні обмеження обмежують їхній потенціал. Щоб розблокувати силу споживчої медичної допомоги, HSAs повинні бути загальнодоступними без обмежень щодо внесків. Дозвіл на використання коштів HSA для ширшого спектру послуг, включаючи телемедицину, психіатричну допомогу та профілактику здоров’я, сприятиме проактивному управлінню здоров’ям. HSAs слід в першу чергу використовувати для придбання медичного страхування, змушуючи страховиків конкурувати за окремих клієнтів.

Повернення реальності до ціноутворення на медичне страхування

Нинішня система часто робить вигляд, що медичні ризики є однорідними, штучно завищуючи страхові премії. Розумна реформа дозволить охопити більш широкі вікові групи та розумні ціни на основі здоров’я. Винагородження здорової поведінки преміальними знижками або бонусами HSA є логічним кроком, який, тим не менш, залишається політично суперечливим у Вашингтоні. Це не стосується покарання хворих; йдеться про стимулювання здоров’я та зниження витрат для всіх.

Покриття ризиків катастроф як основа

Страхування має захищати від катастрофічних подій, а не контролювати звичайний догляд. Ринок потребує доступних катастрофічних планів покриття, які покривають значні медичні витрати, дозволяючи людям використовувати HSA та прямі платежі для повсякденних потреб. Негайним результатом цього спрощеного підходу стане усунення адміністративного розвантаження та неефективності.

Розширення вибору: пільги для здоров’я федеральних службовців (FEHB)

Десятиліттями федеральні службовці насолоджувалися конкурентним ринком варіантів приватного страхування. Відкриття FEHB для всіх американців створило б прозору національну систему, де контроль контролюють родини, а не бюрократи. Лише ця проста реформа революціонізує доступ і доступність.

Прозорість цін: ключ до конкуренції

Медична практика виставлення рахунків часто непрозора та заплутана. Потрібна ціна пакета, із зазначенням усіх витрат, включаючи витрати на таких спеціалістів, як анестезіологи. Суворе дотримання правил прозорості в поєднанні з дозволом постачальникам готівки та передплати відкрито конкурувати, передбачувано призведе до зниження цін. Помітність – це перший крок до функціонування ринку.

Гідна система соціального захисту

Ті, хто потребує допомоги, повинні отримати її, але у спосіб, який зберігає гідність і вибір. Ваучери дозволять американцям з низькими доходами отримати доступ до тих самих інноваційних приватних планів, що й усі інші. Нинішня система часто вводить людей у ​​залежність; ринкова мережа соціального захисту дозволить їм приймати власні рішення щодо свого здоров’я.

Криза здоров’я – це не збій ринків, а результат їхнього придушення регулюванням. Звільнення конкуренції, розширення можливостей споживачів і пріоритет свободи створять більш прийнятну, доступну та інноваційну систему охорони здоров’я для Сполучених Штатів.