Оренда офісу: як правильно вибрати приміщення

12-27-2016

is-yeri-1024x671
Сьогодні багато компаній намагаються розташувати свій офіс так, щоб відвідувачі могли безперешкодно до нього дістатися і знайти серед безлічі інших фірм. Адже якщо підібрати для офісу невдале місце, то можна навіть успішний бізнес привести до банкрутства. Тому, для того щоб правильно підібрати місце для офісу, потрібно дотримуватися деяких рекомендацій.

Перший етап
Для початку потрібно з’ясувати, який тип нерухомості вам найбільше підійде. Іноді під офіс орендують квартири або ж окремі спеціальні приміщення. Іноді обов’язковою умовою є великий бізнес-центр. У Москві багато хто мріє орендувати офіс в такому «монстра» як бизнес центр sp hall  – це найбільший бізнес-центр не тільки Москви, але і Росії. Знаючи мінімальні або максимальні вимоги до вашого майбутнього офісу, потрібно вирішити, будете ви самі шукати таку нерухомість або ж зверніться до фахівців. У разі другого варіанту необхідно буде заплатити комісію агентові за пошук приміщення під офіс. Найчастіше комісія складає кілька відсотків від вартості угоди.

Розташування приміщення
Якщо офіс будуть відвідувати люди, і в великій кількості, то потрібно підбирати таке місце, куди вони зможуть без проблемдобратися і де є хороша транспортна розв’язка. Найбільш підходящим вважається приміщення, яке знаходиться недалеко від центру міста. А якщо в офіс будуть приходити тільки співробітники, то можна підібрати приміщення в будь-якому районі, але тут потрібно враховувати побажання самих співробітників.

Зовнішній вигляд офісу
Перед тим як вибрати приміщення, потрібно визначитися з розстановкою меблів і розміщенням робочих місць всіх співробітників.Потрібно враховувати, що у директора повинен бути окремий кабінет. Якщо будуть офіс відвідувати клієнти або постачальники, необхідно забезпечити місце їх очікування. Також слід подбати про наявність телефонної лінії та інтернету на кожному робочомумісці. Якщо в майбутньому планується набір додаткового штату, тоді потрібно орендувати приміщення, розмір якого буде враховувати інновації.

Під час здійснення угоди по оренді приміщення під офіс потрібно оговорити умови ремонту (хто і за які гроші повинен його робити). Також слід звернути увагу на наявність парковки біля приміщення, що дуже зручно як для керівника, так і для його співробітників.

Питання вартості оренди
Ціна оренди – це дуже важливий фактор. Потрібно ще під час укладання угоди обговорювати питання про ремонт, можливості встановлення кондиціонерів, розміщення фасадної реклами і т. д.

Розглянувши ці рекомендації, можна зробити висновок, що оренда офісу – це дуже важливий момент у діяльності кожної компанії і він вимагає враховувати всі нюанси і деталі відразу ж, до укладання угоди.