Кому і навіщо потрібні інтим товари

2-1-2020

not found
В рубрику Армія і ОПКАрмия і ОПКВ рубрику Суспільство. Підпишись на ТАСССоциальные сетиFacebookВКонтактеTwitterInstagramодноклассникиyoutubeподпискиrssкарьера. Частіше страждають від побоїв у сім’ї. І це — тільки те, що лежить на поверхні. Очевидно, що боротися за рівноправність необхідно. Так чому ж про фемінізм стільки сперечаються.
Також хочемо вам порекомендувати ohmax
На всі перелічені вище аргументи середньостатистичний користувач соцмереж напевно вам скаже: боротьба за права і проти насильства — справа хороша, але ж феміністки борються за неголені пахви і слово «авторка».
Прихильниці використання феминитивов пояснюють: такі слова роблять жінок більш видимими в професійній сфері. Противники кажуть: по — перше, не у всіх професіях важливо, якого людина підлоги, по — друге, не треба перекручувати російську мову. На це зазвичай іде аргумент: .
Федорова каже, що такі дискусії в соцмережах часто звучать голосніше, тому що їх підхоплюють ЗМІ. А чим більше їх підхоплюють ЗМІ, тим більше про це пишуть в блогах, і так до нескінченності. Навіщо говорити про право не робити депіляцію замість того, щоб обговорювати домашнє насильство. Ганна Федорова вважає, що на цьому часто акцентують увагу ті, кому не подобаються ідеї гендерної рівності.
Феміністок, системно борються з домашнім насильством або з нерівністю зарплат у чоловіків і жінок, чимало. Напевно, їх висловлювання часто викликають менше ажіотажу: знову посперечатися про феминитивах веселіше, ніж репостнуть ще один страшний текст про побитої чоловіком жінці. При цьому не варто вважати, що «просувати» можна лише щось одне. Просто занадто часто шум з — за боротьби за «авторок» і «блогерок» виявляється таким гучним, що всього іншого не помічають.
Хочеш шуму в соцмережах з — за своєї реклами — зацепи феміністок. Неважливо, в хорошому сенсі чи в поганому. Зробиш профеминистично — отримаєш багато репостов з схваленнями. Зробиш те, що засноване на гендерних стереотипах, — отримаєш багато гнівних відгуків і, можливо, будеш змушений вибачатися (але обговорювати тебе будуть).
Дослідження показали, що жінки лідирують за загальною кількістю покупок турпутівок, меблів, побутової електроніки і так далі. Навіть одяг та взуття для чоловіків купуються за участю жінок. Є список товарів, які купують в основному чоловіки, але дуже короткий.
Перша ж реклама, в якій сексуальним об’єктом запропонували вважати чоловіка (реклама спортивного бренду з фотографією журналістки Залины Маршенкуловой і її фрази об’єктивації жінок, нехай чоловіки подивляться, як бути в цій шкурі. Інші відповідали: не можна користуватися прийомом, який хочеш викорінити.
Протилежна за посилу реклама — та, що «спокушає» чоловіків, — до останнього часу йшла на ура.